שילוח ימי

לאחרונה, העולם עד לשינוי משמעותי בענף הספנות. גורמים כמו הובלה אווירית בעלות נמוכה וסחר בינלאומי מוגבר השפיעו על כמות הסחורות שנשלחו ברחבי העולם.

תעשיית הספנות משתנה במהירות וכך גם מחזיקי העניין בה. להתקדמות הטכנולוגיה האחרונה הייתה גם השפעה עצומה על האופן שבו אנו מעבירים סחורות על פני האוקיינוסים והיבשות למקום שבו הם נחוצים.

כתוצאה מכך, חברות מחפשות דרכים חדשות לחסוך כסף, למצוא מסלולים טובים יותר, לעקוב אחר משלוחים ולהגביר את הזריזות שלהן כשהן מאמצות את "המציאות החדשה" הזו של שילוח.

משלוח סחורות דרך הים הייתה צורת התחבורה העתיקה ביותר מאז תחילת המסחר. חשוב לדעת איך שולחים סחורה דרך הים בצורה מקצועית, אמינה וזריזה.

המשלוחים נשלחים לא רק דרך הים, אלא גם באמצעות הובלה אווירית או הובלה ברכבת. הובלה ימית זולה יותר מכיוון שאינה דורשת דלק כדי להעביר סחורות.

הובלה ימית היא חלק מכריע משרשרת אספקה גלובלית, ולעתים קרובות מהווה חלק גדול מסך ההוצאה של החברה על הובלה.

הסחורה מועברת לרוב במכולות המועלות על כלי שיט בנמל אחד ומורידים בנמל אחר (נמל היעד).

 

שילוח ימי מסין לישראל

שילוח ימי מסין לישראל הוא אחד מההובלות החשובות והמשמעותיות לנו כישראלים.

שילוח דרך הים מסין לישראל היא אחת הדרכים החסכוניות ביותר למשלוח סחורה בינלאומית.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת משלוח בדרך ים.

הגורם העיקרי הוא אופן התחבורה, שיכול להיות ספינות אוקיינוס או ספינת מכולות. ספינות אוקיינוס איטיות יותר, אך זולות יותר במונחים של עלות לטון, בעוד שספינות מכולות מהירות ויקרות יותר לטון.

שילוח ימי בכיוון אחד מסין לישראל הוא אלטרנטיבה זולה יותר לעסקים סיניים מכיוון שהוא חוסך להם את עלות ההובלה.

זה גם לוקח פחות זמן להגיע ליעדו, מה שמפחית את עלויות הייצור והופך אותו לשיטת משלוח מועדפת יותר על ידי חברות רבות המייבאות מוצרים מסין.

בנוסף, הובלה מסוג זה כוללת סיכונים נמוכים יותר לנזק או קלקול מאשר הובלה יבשתית או אווירית, מכיוון שיש פחות שלבי טיפול מעורבים בתהליך המשלוח. מסיבות אלו, יבואנים בינלאומיים רבים בוחרים באמצעי תחבורה זה כאשר הם מייבאים סחורה מסין.

יש לפנות לחברת שילוח אמינה עבור משלוח מסוג זה.

מאמרים נוספים בבלוג שלנו: